Godmorgon vänner

Arvid leker i sitt rum en stund innan de är dags att knata bort till dagis.
jag tycker att e är lite små jobbigt att komma iväg o ha allt klart för att anlända till fsk. kl. 9.. Hur faan ska de gå de dagar jag börjar jobba kl.7
 
Nu på morgonen så har de kommit två nya ord från Arvid.
Efter frukosten så sa ja som vanligt, "-Så, nu ska vi borsta tänderna"
"-Tänder"... =) Åhååå glädje, så upprepade han de för typ varje trappsteg han klättrade upp för.=)
Och när jag stod o sminkade mig i badrummet, så hörde jag honom från vårt sovrum, att han upprepade samma sak flera gånger.
När jag frågade vad han sa.. flinade han upp.. Stängde till sovrumsdörren, och sa samtidigt.. "-stänga".. stolt mamma.=)
Och när han öppnade utbrast han.. "-TITTUT!!"

Kommentarer
Postat av: kim

Förbered det som ska med till dagiset kvällen innan.
Ställ väskan i hallen, lägg fram kläder som han ska ha kvällen innan. Jag lovar, det spar tid ;-)

2014-01-08 @ 08:34:42

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0