Godmorgon Söndag

Jaha! Tobbe är på resande fot även idag.
Och kommer hem senare på em. Mmmm, de är så kul att umgås..=/ hehe.. fast o andra sidan har vi de 1000 gånger mysigare på kvällen när vi träffas. =P
Så jag o Arvid knatade ut i pulkabacken efter frukosten.
Upp o ner... hur många gånger som helst, Och varje gång jag hade sprungit med honom ner och fått stopp på pulkan så klappade han händerna o tjöt av glädje. =)
 
Nu sover den lilla.. tillsammans med Isak.. som av någon anledning har flyttat in i hans byrå..=P
Och min plan var väl att börja märka lite kläder.
Beställde hem namnlappar från "Filurens namnlappar" äntligen..
Hade ju så svårt att bestämma hur dom skulle se ut.=P Fanns ju så otroligt mycket fina bakgrunder och små symboler.
Men ljusblå botten, med vita stjärnor på.. fina lilla trollsländan och en gulligt typsnitt.. Jag blev helnöjd.
Och dessa behövde man inte ens stryka på, de var som ett jätte jätte tunt klistermärke, som man bara trycker på, på kläderna.
Sitter kanonbra och inga som helst jobbiga kanter som sticker upp o skaver.
Då är de nästan så att "tvättlappen" i nacken skaver mer.
Jag blev heeeel nöjd.=)
Och så bra att sätta på alla snuttisarna, vill ju inte skriva på tvättlapparna på dom.. visserligen har han nu slutat nästan helt att suga på dom.. men han pillar och stryker den mot näsan hela tiden, då känns de bättre att sätta en liten tunn lapp någon annanstans på snutten än att skriva med en stark penna på tvättlappen.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0