Första gången i hela livet.

Som Arvid sov en hel natt, utan att ens vakna o vilja ha nappen.
Bra jobbat.
Annars då?
Har helt ärligt inte så mycket att berätta, Puffen skolas in på dagis, och tiden jag inte ska vara där, vet jag inte riktigt vad jag ska göra med.=P
Har vart nere o tränat både i går och i dag.
Skönt att slippa åka ner efter 7 varje kväll.
Dock lite tråkigta människor som gymmar mitt på dagen.=P
 
Igår när jag o Arvid skulle upp o leka i hans rum efter mellis, så hittade vi Isak i hans hylla.=)
Arvid blev helnöjd.. Isak var dock inte fullt lika nöjd med att vi hittade hans mysplast.=)
 
Förhoppningsvis så räsar Tobbe hem så fort han kan efter gymmet.
Jag ska till Sandra, o parta med en massa ljus..=P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0