En "riktig" dag.

Jorå, min klocka ringde kl. 6 i morse.
Stirrade upp, gjorde mig lite små snygg, packade ihop lite frukost.
Och halv sju väckte jag lilla prinsen, (som trotts allt var en riktigt glad skit, trotts den dåliga nattens sömn) och kl sju satt vi i bilen och styrde mot Solstrålen
De hade kallats till en planeringsdag som mina kollegor ville att jag skulle vara med på.
Så vi fick allt känna på hur de är på riktigt.
Men som sagt så är han ju så jäkla snälla o glad i allt man gör.
Så han skiner ju som solen bara vi kom in till de andra barnen. =)
Och jag kunde väl också tycka att de var lite trevligt att få komma o prata med lite vuxet folk ett tag.
Tobbe slutade tidigt, och åkte och hämtade hem Arvid efter lunchen.
Mysigt för honom att också få hämta hem honom.
 
På eftermiddagen så var vi och hela Eskilstunas befolkning och handlade på Ekängen.. Men vafan.. De ekade rätt tomt hemma kan jag säga.
Lite mat fick vi i oss, och sen hällde vi upp ett skumbad, och plumsade i hela familjen, Arvid var väl lite skeptisk till de lilla utrymmet han fick med sina saker, men sen var de nog rätt mysigt.=)
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0