En bra lördag trotts allt..

De blev en tidig mysfrukost imorse.
Men redan vid 9 så packade Tobbe ihop sig och styrde mot Nyköping för att agera flyttkarl.
Jaha, vad hittar en rastlös mamma och Arvid på då??
Har haft lite abstinens på att gosa med liten kattbebis, så jag var inte sen att ringa o kolla vad familjen i Skogstorp hade för sig.
Hade även en liten tanke att Arvid kunde få vara där medans jag var o tränade.
Men eftersom min morbror med fam. skulle komma så konstaterade jag att jag träffar gymmet oftare än mina småkusiner.=P
Så bytte om till någe lite mer anständigt, och sen brummade vi ut.
Jack var väldigt tydlig, så fort han kom innan för dörren, berättade han klart o tydligt att han o hans pappa minsann hade bestämt att han skulle sova kvar där.=D
Vi hade så mysigt så..=)
En liten målarstund innan maten..=)
Och jag fick som jag ville, när Arvid var nattad i resesängen som står färdigbäddad i mammas o Kalles sovrum så passade jag på, med en liten sovande bebiskisse innanför tröjan, så låg jag o chillade i soffan med en tidning..=)
 
Arvid har nyss fått middagen, och nu väntar vi hem pappan.
Lördagsgos!!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0