Dåligt bloggande igen

Igår efter att jag hämtar Arvid från dagis, så åkte vi ner till stan och mötte upp Åsa för en liten Onsdagsfika.
Va länge sen.
Men trevligt var de, Arvid har var snabb med sitt fika, och sen var han mest o charmade personalen med sina stappliga steg, och sitt underbart gulliga flin.=)
De blev en vända i butikerna och sen åkte vi hem, började med maten, medans mamma kom och underhöll lilla ett tag.
Till en början var han lite skeptisk, mamma var nyfriserad och hade bytt glasögonen.=P
 
Imorse efter att jag lämnat Arvid så åkte jag även idag ner till gymmet.
Jag kände redan när jag åkte att jag var inte 100% taggad, men ett pass blev de i alla fall.
Och de är ju bättre än inget.=P
Strax dags att knata ut i vintervädret och hämta hem min lilla prins.
 
Funderar starkt på att krypa ner i vår säng med Arvid när han ska ha sin eftermiddagslur.
Fan va trött jag var idag då..
 
ha de så länge!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0