Antingen, eller!!

Den lilla vaknade till liv kl. 3, och då fixade vi lite mellis.
Efter de så tänkte jag antingen dammsuga eller så klär vi på oss och passar på att leka en stund i snön.
Valet var inte så svårt kan jag säga.
Och Arvid var så nöjd.
De är väl för gulligt med den lilla röda näsan, och kinderna.=)
Får hoppas att de bli någon fin glittrig, kall dag i helgen.
Så jag kan ta med riktiga kameran ut när vi leker.
Skulle vilja ha några fina vinterbilder också.
Skulle aldrig falla mig in att plocka ut bilderna från mobilen.
De tar ju 11 dagar för kameran att sätta fokus, och då har ju han redan börjat med någe annat.
 
De var inte de lättaste att få med honom in och börja med maten, stretade och skrek, och var inte alls sugen.
Och de blev ju inte bättre efter att han drog gjordens jättevurpa i tvättstugan heller.
Men nu är han rätt nöjd med att sitta o plocka i kaos skåpet.
Så jag förhoppningsvis kan ha maten klar tills Tobbe kommer hem, så vi kan äta, umgås och sen är min plan att besöka gymmet.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0