Tröttdag

Hahaha, aa fyfan va seg ja vart idag.
Trött, tröttare, tröttast... När Arvid sov efter lunchen så låg jag i soffan i två timmar o kollade på veckans repriser, och slumrade till då och då.
Och efter mellis så klädde vi på oss, och tog en promenad till Ica, de tog gryyyymt lång tid eftersom Arvid gick halva vägen, och de fanns massor med roliga buskar, små snöhögar, vattenpölar och sandlådor att utforska.
Och höll på att bryta ihop helt och hållet när vi stuvade ner honom i vagnen och traskade mot affären.
 
Medans Tobbe stod i köket och fixade bakpotatis med tillbehör, så fick Arvid pyssla lite med sitt, medans jag låg i fåtöljen och småsov. =P
 
Hällde upp ett rykande bad efter maten, o herregud vad jag älskar mitt badkar.
En bok, tända ljus, och massa skum... Underbart!
Nu sover Arvid, de är så skönt att vi tillsammans har lärt oss att han faktiskt kan somna utan att vi sitter där uppe.
Drar igång hans lilla speldosa, och sen är de bara att knata ner.
Skönt.
Jag ska nu plocka fram min efterlängtade cola.=P
Hej!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0