Sjukstuga hej..

Arvid har vart snorig som bara den denna helg också, vi kör lite på varannan helg..=P
Men, men.. ingen större fara.
Jag körde ut honom till mamma efter lunch igår, så han fick sova, och äta där.
Medans vi tog de lite chill hemma ett tag, och sen åkte vi ner och tog en liten mysfika, innan vi knatade bort till bion.
Hur mysigt är de inte då att gå på eftermiddagsbio..=P Hundraåringen.
Och fullsatt var de också.
Sen åkte vi tillbaka till Skogstorp, för lite middag och kissegos.
Men vi blev inte där hela kvällen, Arvid var trött och hängig, så vid halv åtta packade vi oss hem, och jag hann knappt stoppa om honom så sov han.
Visserligen en rätt knölig natt, med många spring, men de slutade med att han låg och sprattlade mellan oss istället.
 
Idag blir de en hemmadag för Arvids del, Tobbe ska ner o träna nu, och sen ska jag till fam. Berggren, min morbror har fyllt år, så lite fika där en stund.
Senare till kvällen kommer fam. Skiftinge, pizzakväll står på schemat.
Jorå så de sociala fick vi in trotts en snorhelg..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0