Lite ensam några dagar

Tobbes klocka ringde hur tidigt som helst imorse, och de vara bara för honom att smyga upp, packa ihop sig och åka mot Bromma och ta flyget till Malmö, tre dagars kurs på schemat.
 
Så jag är för tillfället ensamstående.=P
Aja, de kan nästan vara lite skönt att få plocka o pula med sitt lite oxå.
Utan någon som springer ivägen.
Så Arvid fick åka till Solstrålen idag, och jag bestämde för att sluta lite tidigare, så han slipper sitta där från 7 till efter 4..
Blir ju många dagar ändå denna vecka.
Plus en lång Fredag.
 
Är lite sugen på att pyssla ihop någe igen, är ju så grymt sugen på att få tag på en gammal kabeltrumma..
Hittar man någon som inte är allt för skabbig, så skulle de kunna bli ett perfekt vardagsrumsbord, sideboard, eller någonting ögonfallande till altanen.=)
Kommer nog åka en sväng till pingstkyrkans loppis imorgon.
Kanske finns någe litet bord, stol eller hylla jag kan lägga lite kärlek på.=)
 
Planen för eftermiddagen blir nog att åka till Tuna park eller stan, Arvid behöver någon form av snusisar att ha runt halsen, shiiit vad han har börjat dregla igen, tändern apoppar upp som svampar, och han är konstant blöt. Inge kul någonstans..=(
De tidigare dregglisarna jag hade var så trånga, köpte dom från Babyproffsen.. men dom var inge bra.
Men vet att Åhlens har en annan typ, som både är tunnare, och lite vidare runt om..
Blir nog en repa dit då.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0