Hmmm... Morr!!

ja men va fint då, då var de sjukstuga på Äppelstigen igen då..
Tobbe har halsfluss och Liten är tokförkyld, hostar och snorar konstant.
De jobbigaste i de hela är nog att Tobbe är så pass dålig att han inte kan ha Arvid själv, så jag som är hur pigg o fräsch som helst (än så änge...) Också måste hålla mig hemma, för vill inte släpa ut Arvid idag.
Så, så fort Arvid slog igen sina blå efter lunchen så passade jag på att köra till Ica Ekängen och handla hem massa mat till nästa vecka.
Allt för att få liiite egen tid och för att få komma ut.
Imorgon hoppas jag att i alla fall den stora mår lite bättre, så jag kan åka ner till gymmet.
 
När man är piggelin själv men inte kan ta sig någonstans får man passa på att pyssla lite hemma.
Kom över lite Emil bilder här om dagen.
Som jag bara inte kunde slita mig från, och hade en oöppnad ram hemma som låg o skräpade, som skulle passa perfekt.=)
Så är de bara att byta ut bilden i ramen, så blir de som en helt ny tavla..=)
 
Nähä, hörs senare då
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0