*

Faaan va surt, när Arvid för en gångs skull sover bra, ska vi bli väckta av Lukas... F*** katt...
Upp o fixa frukost, och sen blev de bullbak för hela slanten, semlor och kanelbullar.
Arvid godkände fyllningen till semlorna.=)
Som i detta fall blev marsankräm, eftersom att mandelmassa inte ligger på min Topp-10 lista.. *urk*
 
Dock blev de en hel del med semlor som jag inte alls viste vad jag skulle göra med, så när jag kom på att vi var tvungna att knata ner till Solstrålen så packade vi ihop några och överraskade personalen med.
Uppskattat!
lagom till lunchen kom min morfar förbi och var lite social med oss, mysig, o vi satt länge o snackade i munnen på varandra.
Nu är de lugna gatan igen, Arvid sov tyvärr inte ens en timma nu på em, så de blir nog lite eftermiddagsmys i vagnen med nappen o snutten.. Jag kanske knatar bort till Underbara hem, var så länge sen.
 
Funderar fortfarande på om de ska bli någe pass i kväll, eller om min kvinno-veckan-värk hålla i sig hela kvällen.
Och oftast så är varken mitt humör eller självförtroende på topp, så då kan jag lika gärna skita i de...
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0