.

När jag hade hämtat hem Arvid, och vart och handlat, så var han på katastrof tråkigt humör.
Ville inte alls leka själv, ville inte äta, ville äta.. ville inte dricka, ville dricka.. aa. ni fattar..
Ingenting passade.
Så jag prövade de jag vet brukar funka, tutte och snutte.. och ligga mysigt nerbäddad i vagnen och gå en långpromenad.
Och mycket riktigt, en och en halv timma var vi ute och knatade, och han låg så nöjt och bara mös, busade, och flinade.
Nöjd Liten, nöjd mamma!
Dock är de någonting som stör, och jag kan sätta min hand på att de är magen som spökar igen, han har inte bajsat på typ 3-4 dagar igen..=( Och de är ju klart att de blir lite jobbigt då.
Men han har fått massor med katrinplommonpuré till mellis, så förhoppningsvis kan de släppa tills imorgon.
Annars får vi lösa de på annat sätt, har ju vart på apoteket och köpt medel som ska lösa upp de.
 
När vi var inne på ÖoB och kikade, så blev Arvid grymt intresserad av hyllorna med fröpåsar.=)
Så då passade jag på att köpa två, som vi kan så i rabatten på framsidan.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0