En riktig flänga-runt-dag..

Efter frukosten så knatade vi ut, och tog en liten promenad även idag hamnade vi på Ica..=P Och Arvid gick nästan hela vägen, han var så söt.
Stannade upp och flinade med hela ansiktet, och var hur nöjd som helst.
Och självklart smälter både jag o Tobbe. ♥
Lagom tills att Tobbe plockade fram lunch till honom o Arvid, så packade jag min träningsväska, och styrde ner till gymmet.
Nja, eftersom jag bara hade käkat frukost innan, (nästan 4 timmar innan) så fanns de ingen styrka alls i kroppen.
Men men, de blev ju ett pass varje fall.
Hade med mig div. hygienartiklar, och tog en lååångdusch på gymmet.
Skönt att få stå i sin egna lilla värld och snygga till sig lite.=P
Jag var nämligen bjuden på klädparty hon en jobbarkompis.
House of Lola.
Jättetrevligt att få komma iväg o träffas lite, även om jag inte handlade någonting, kläderna är jättefina, mjuka och sköna, MEN, inte riktigt min klädstil.
Även om jag tycker att den lilla älvan som är tryckt på de flesta kläderna är huuur fin som helst, så känns de inte riktigt jag.. Lite för gulligt..
Så fort vi var klara där, så åkte jag hem till min lilla familj, och vi tog de lugnt en liten stund, och sen packade vi ihop oss och åkte hem till pappa med fam.
Det skulle bjudas på mat.
Och sånt är ju alltid trevligt.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0