En dag som vilken annan

Åka från jobbet och hämta hem en liten skrutt, så mysigt att få vara hemma så tidigt på eftermiddagarna.
 
Igår var vi en vända hos farfar och hälsade på, vi plockade upp pappa på hans jobb, och sen for vi på ett riktigt kafferep, min faster och hennes man kom också på en liten fika.
Var så sjukt trött igår, så 20 i nio gick jag upp o lästa lite, och sov nog innan nio, vaknade till när Tobbe kröp ner o sen sov vi som klubbade sälar hela natten, inte ett knyst från Arvids rum, så kvart över 5 i morse vaknade jag och kände mig skapligt utvilad, och nöjd med tillvaron. =)
 
Arvid är nog lite småtrött för tillfället, blev en tidig dag på Solstrålen, redan halv sju knatade vi in.
Blir snart en liten promenad i regnet bort till Ica, behöver handla lite till maten, både för idag och imorgon.
Hmm, blir nog till att panta burkarna..=P Dåligt på kontot för tillfället.. =P
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0