Dåså

Tobbe nattar Arvid, och jag sitter med färgmedel kletat i håret, och kollar in "En clown till kaffet", och försöker att inte tänka så mycket på att jag börjar jobba imorgon.
Tänker man inte så mycket på de blir de inte så jobbigt. =P
 
Tobbe åkte ner o tränade efter frukosten, och sen åkte han o hjälpte Putte o Fia.
Lagom tills att jag hade lagt Arvid, så kom de över till oss och mumsade i sig lite fika, och vi satt o snackade nästan hela em.
Tills jag fick för mig att fan, nu måste jag nog ner till gymmet.=P
Så bytte om och dundrade ner, men idag blev de lite mer ett uppvärmningspass på löpbandet, bara 25 min stod jag, och sen gav jag armar o axlar en omgång. Skönt!
När jag kom hem så puttade maten på spisen, och de var istårtsätt bara att sätta sig o käka.
Lyx ju!
 
Nähä..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0