Dagens tema

-Filmtitt..!
I går när vi körde gång kvällsfilmen såg jag att de hade kommit en Alfons Åberg film.
Perfekt för de allra minsta.
Så i morse, tidigt, tidigt knatade jag o Arvid ner, tände lite mysbelysning bara, och sen la vi oss under en filt och kollade på Hokus Pokus Alfons Åberg.
När jag kom hem från affären så sov Arvid fortfarande, så jag kollade klart på filmen som jag missade igår.
Homefront..
Både jag o Tobbe är fan av Jason Statham, så denna film var precis som de flesta han är med i.. *gillas*
Och här på eftermiddagen så har Emil i Lönneberga rullat på tv.n..=)
Den föll väl kanske inte Arvid i smaken riktigt än, tittade lite på djuren och när Emils pappa härjade.
Men Tobbe var desto mer nöjd. =)
 
Var nyss bort till Ica med min stol jag visade för någon vecka sen, fick ju den såld precis lika fort som bordet, men hon kunde inte hämta den förens idag.
Perfekt, pengarna börjar sina, ihop med min mascara..=P Så de blir väl till att köpa en ny imorgon. hehe
 
Nähä, hålla tummarna för en lite lugnare natt i natt, och en morgondag med lite mindre hosta, snor och halsont.
Jag vill ner o träna.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0