Måndag

Igår morse så tog vi en riktigt skön sovmorgon, sån lyx att få ligga länge o gosa i sängen.
Sen käkade vi frukost i soffan framför tv.n.. som också känns lite mysigare..=P
Och sen åkte vi tillsammans ner till mitt gym.
Såå himla kul att få träna ihop. bröst, biceps och mage blev de.
Man kan peppa varandra, och jag behöver verkligen lära mej att jobba med lösa vikter.
Har grymt svårt med att få kontakt med musklerna, när jag samtidigt måste hitta balansen.
Så de är en sak ja ska ta med dom när jag bokar in mina timmar hos pt.n jag fick av Tobbe i julklapp..
Åhåååå.. är så sjukt taggad, har redan bokat pappa tills på onsdag som får komma, så vi kan köra ett pass, och så ska Arvid få åka till mamma MINST en gång till under denna ledighet..=P
Och förhoppningsvis kan vi köra två pass då.
Ikväll kör jag själv, och då blir de ben, ska köra in mej lite på Tobbes schema nu under ledigheten, så vi är i samma fas när vi kör tillsammans.
 
Tobbe jobbar idag, så jag o Arvid hade sovmorgon tillsammans i vår säng i morse.
Efter frukosten så åkte vi till Ekängen och handlade hem massa käk.
Arvid var INTE på sitt bästa handlings humör.. och de ända som kom ur honom var "-Näääääääj!!!!" och "-Jag vill inteeeee"
Underbara unge!!!
Pappa kom och käkade tillsammans med oss, alltid lika trevligt, och nu ligger förhoppningsvis Arvid och sover, tror ja har lyckats idag, är tyst från hans rum, så de gick nog vägen.=)
Har inte sovit på efter lunchen på hela jullovet, och sen somnar han en stund i soffan strax innan fem..
Blir aldrig bra så..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0