Kalas Söndag

Jodå..  =D
Vilken lyckad dag Arvid fick. Och jag kan bli lite varm att alla kom, för att fira vår fina lilla prins. <3
Och så himla lyckat att vara på nere på Solstrålen med, ja menar.. de kan ju inte bli mer barnanpassat.=P
 
Arvid med sin polare Elliot.=) Gullungarna va!!
Och på eftermiddagen var de fika för hela slanten.. Dukade upp och bjöd.. Och såklart var de nya lilla flygplanet med också som han fick av sin morfar o Kajsa, de var nog dagens höjdpunkt.
 
Nähä, krypa ner i soffan med lite mys.. eftersom jag fortfarande inte är helt hundar i kroppen så har jag fortfarande inte kunnat käka som jag ska.
Och jag är så sjukt sugen på någonting salt, så de fick följa med en liten påse lättsaltade chips.=P Får se hur de går.
Och så ska vi kolla klart på filmen vi började kolla på igår.. (jaa.. att ja somnade var väl inte skitkonstigt)
Fury.. Med Brad Pitt..=)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0