*

                                                           En helt vanlig Tisdag!
Jobbade 4 lagom långa timmar, sen åkte jag till tandläkaren för en besiktning.
Gick igenom gjorde jag också.
En snabbis ner på stan o kikade lite, och sen åkte jag hem för att möta upp Märta.
Hon hakade på och hämtade hem Arvid, och så hade vi helmys här hemma hela eftermiddagen.
Så skönt att bara slappa ihop med henne.
 
Har hittat en så sjuuukt snygg "jacka" heter den.. men jag skulle nog snarare kalla de tröja.
Ser absolut inte ut någonting för värden på bilden, men när den hänger där i butiken kan man inte göra annat än bara tokälska den.
Dock är den kanske liiiite dyr för att hänga inne på Gina.. men va fan..
Aa, får se..=P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0