.

Helg!
Åkte o tränade imorse.. men ett sjukt pepp i kroppen.
Nya träningskläderna på som jag shoppade igår.. ny musik i lurarna, en laddning POV. och ett självförtroende som för en gångs skull höll på att få mej att spricka.. Jjjjjiiiiihhaaaa!
Ja då.. Bättre än Torsdagens träningspass, när ja avlutade med att sitta o tjuta i soffan.=P
Tänkt att självkänslorna kan svalla så otroligt mycket.
 
Hem och snygga till sig så gott de gick..=P och sen packade vi ihop oss och en gallskrikande, trottsig Arvid..
(Aa, fyfan.. så himla sjukt stark i sitt jag den ungen, vet vad han vill, och jag som har grottat in mej, och läst varenda artikel om just 2 års trottsen, som ska vara så sjukt jobbigt för just barnet. Och de står i stort sätt samma i alla artiklar, och jag tycker att jag är så sjukt proffsig.. ÄNDÅ känner jag mej så sjukt misslyckad i just denna trottshantering.)
Vi styrdemot Sköldinge för en liten jullunch tillsammans med fam. Malmköping.
Och sen fortasatte vi hem för lite fika i Malmköping.
 
Arvid var så sjkt duktig, och höll sig vaken hela vägen hem, medans vi puttrade hem, på hala och dimmtäckta vägar. Småläskigt.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0