De som skulle kunna blivit så bra..=P

Fixade mej iordning för kvällens partaj, strax efter att vi hade käkat, o jisses va fort de började bubbla och värka i magen.. och en lätt känsla av illamående spred sig i halsen..=( Tobbe kände precis lika dant, och där var min kväll paj.. =/ Någon form av lättare matförgiftning skulle ja kunna tro.
Eftersom de gick så himla fort efter att vi käkat, och ingen av oss hade mått dåligt under dagen.
 
Men jag kämpade mej igenom kvällen, och ja ska inte klaga.. trevligt var de.=)
Eftersom ja bara sovit tre timmar i natt så är jag rätt mör i kroppen, eftersom jag inte har fått i mej en bit att käka sen middagen igår, kom hem sent, och Arvid vaknade kl. sju.. Han sov i vår säng.. så var de rätt svårt att inte vakna av hans charmiga morgon bus..=)
Men, men.. sova får man göra en annan dag, tanken var att vi skulle fira Rebecka idag, men jag får se hur jag gör, om min lilla familj får kalasa själv, så jag kan ladda i soffan för morgondagens 2 års party.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0