23 December

Vi har tagit en riktigt lugn förmiddag idag, käkade lite frukost, och sen kladdade jag i färg i håret, och plockade tvätt.
Arvid lekte i sitt rum tills jag var klar, och sen klädde vi på oss och gick ut i de soliga vädret.
Skönt när de är lite små bitigt i kinderna och solen lyser.=)
 
Vi hamnade i lekparken på baksidan, för visso var de mesta fastfruset..=P Men gunga gick ju kanon.=)
Jag sitter här o tar de lugnt ett tag, och väntar hem Tobbe.
Tanken var att Arvid skulle sova en stund, men för tillfället är de en mindre bondgård som körs runt på en liten traktor.. haha.. jaja.. Så länge han är nöjd, så kan jag känna att de kan vara skönt för honom att sitta där uppe i sitt rum, med rullgardinen nerdragen, napp o snutte o tillgång till sängen om han vill, trotts att han inte sover så är de ändå lite vila.
Ska nog införskaffa en liten cd-spelare så han kan lyssna på lite sagor som lite avkoppling oxå, för de blir ju mindre o mindre som han sover på dagarna när han är hemma.
Så fort Tobbe kommer hem så tänkte jag styra bort till gymmet, och köra ett pass, träningsverken hänger i sådär härligt från Söndagens benpass..=)
Skulle nog även behöva traska en vända igenom stan, eftersom klänningen jag hade hittat och bestämt mej för såklart var slut.... Aaaaaa
Var ju en vända tillsammans med Åsa på Tuna park igår, men hittade absolut ingenting, vi var nog för trötta båda två för att lyckas med någon shopping, vi gick mest bara o asgarvade..
=D 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0