Under the dome

Jag gjorde de där dumma, som man egentligen inte ska göra.
Stoppade i mej en Ipren och åkte till jobbet, stod ut under inskolningen, och så fort dom hade åkte hem, så gjorde jag desamma.
När de är sådär så man inte kan fokusera på annat än sina bultande bihålor, och man svettas och fryser om vartannat.
Åkte och hämtade hem Arvid så han fick sova hemma även idag.
Ja vet.. va??? Tänker några.. hämtade hon hem honom fast hon var sjuk.. (Tro mej.. ja vet.. många släpar iväg sina barn så får den gå den andra förälderns tider..) Då skulle jag nog vara döende om jag skulle göra en så dum grej..
Plockade hem honom, vi låg o mös i vår säng och läste bok, innan han fick nanna kudden ett tag, och jag gosade ner mej under filten och kolla in min nya drog.. Serien Under the dome..
En grymt bra serie av Stephen King.. Har plöjt 6 avsnitt o den är gryyyym.
Tobbe badar Arvid och de låter som dom har allsång på övervåningen..=P Och förhoppningsvis somnar han utan några större protester, så vi får gräva ner oss i vår chipspåse..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0