Ny vecka...

Igår var de en rätt chill dag.
Förmmiddagen tillbringade jag i städande läge, och efter att Arid somnade efter lunchen, så gav vi oss på lekrummet.
Målde tak, fönster och element.
Efter lite mellis så gav vi oss ut på en liten tapet runda.
Men som jag kan tänka mej att de är i de flesta familjer, så kommer vi inte överens.=P
Men jag håller fast i mitt tycke..=P
 
Lagom tills vi kom hem så stövlade pappa o kajsa in, med lite pizza. mumsigt var de!
O Arvid blev nöjd med att få busa loss med morfar.
Måste ju få skryta lite..
Arvid talade själv om att han var toanödig, och gick så snällt med morfar på toa.=)
Mammas stora dukiga pojke.
Jag har ju tidigt sagt att jag vägrar pottan, dels för att JAG tycker att de är så äckligt att behöva ta reda på de.
Och dels för att vissa barn då "fastnar" med att bara kissar i pottan.. Kan bli lite svårt när man är iväg..
Och plus att de blir bara extra jobba med att sen toa träna.
Finns så bra passar och toa ringar.. så de där med att barnen blir med självständinga med pottan är bull shit..
 
Idag blir de äntligen gymmet, har  inte kört sen i Torsdags, och jag känner mej som en stor hög med deg.
Speciellt efter gåragens middag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0