Killarna med klös!

Redan strax innan klockan 10 i morse så kastade jag och Arvid oss på cykeln och styrde bort till Valhalla.
De stod kalas på schemat, Arvids kompis blev hela 1 år.. och de ville vi såklart inte missa.=)
Snacka om killar med klös..♥
 
Efter en hel del bus, så åkte vi hem igen, Tobbe hade dukat fram för lunch till den lilla, och jag packade ihop mej och tog ett pass på gymmet.
Hem, käka lite och sen när Arvid vaknat så packade vi ihop oss och åkte till familjen Skogstorp, Tobbe hade lovat att hjälpa Kalle lite, så jag, mamma och Arvid tog en utflykt till Hällforsnäs för lite shopping på Lager 157.
De blev lite väl mycket shopping på Gekå´s så jag kunde inte ha stora plånboken med mej, men en höstmössa till Arvid fick de bli, och så lite fika.
Hem igen, och mamma ville bjuda oss på pizza, så vi blev kvar hela kvällen.
Nu har vi precis slängt oss i soffan för lite film..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0