Helg

Vi fick en hel del gjort igår, jag var ner till gymmet, medans Tobbe o Arvid hade satt ihop hans nya säng och plockat ner den gamla.
Blev hur fint som helst.
Han ville dock INTE sova efter lunchen.. och var hur grinig som helst under tiden vi åkte runt och uträttade våra ärenden vi hade.. och typ mitt i ett skriv så sov han så sött i bilen, så Tobbe satt kvar medans jag sprang in på Ekängen och handlade hem veckans mat.
Och till middag igår blev de thai från Spicy Hot.. Helt klart stans bästa "snabb mat" ställe.
När de var dags för de lila livet att sova i sin nya säng.. så var de bara tvär "-Neeeeej!! INTE!!!" Och skrek så han blev hes..
Så de slutade med att han somnade i vår säng, och jag bar över honom.=P
Jaja.. Visst.. sen sov han ju hela natten.. men.. men.. Vi har mååånga nätter.
 
 
Morgonen tillbringade jag tillsammans med dammsugaren, bädda rent i sängarna, och tvätta en massa.
Och när Tobbe packade ihop sig för gymmet, så packade vi ihop oss för ett besök i lekparken, finns en sandlåda här i närheten där de liggen några stora traktorer, lite spada och hinkar.
Bästa stället i stan för den lilla.=P
Nu har vi käkat lunch, och jag ska ner till mitt gym och köra ett pass, och hoppas på ett bättre än igår.
Till em blir de 5 års kalas.
Min lilla kusin blir stora killen.
Jag o Arvid cyklar dit, medans pappan i familjen tar tag i renoveringen.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0