God morgon vänner!

Märta kom förbi en vända igår och de var riktigt trevligt!
Efter maten så åkte jag ner och tränade, 62 min. på crossen och sen ett rump-pass.
Hade lite svårt att fokusera, men de blev ett pass varje fall.
När jag kom hem o käkat lite så small de till i kroppen, tok snorig, täppt och dunk i bihålorna..
Vafaaaan!!
De gick så sjukt fort lixom, från att ha stått på crossen o 2 timmar senare ligga o vara tok förkyld.
Vi kikade på en film, Invisible,
och när vi sitter och kollar inser jag att jag har sätt den... Fast på svenska.
Jaja, strax åka till jobbet och hoppas på de bästa.
Ja vet, egentligen skulle jag nog ha legat kvar i sängen hela dagen.
Men vafan!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0