=)

Onsdag mitt i veckan.. dåligt blogganed ja vet.
Mamma var förbi en snabbis igår, och hon var med och hämdae Arvid på Solstrålen, och idag är de pappas tur.
Förhoppningsvis blir Lill-prins-bus helt överlycklig.. =P Så överlycklig att jag skulle kunna få åka ner o träna.
Har haft en vilodag igår.. men nu orkar inte kroppen vila mer. Och de stänger tidigt ikväll så jag har nästan inge val om ja ska köra ett pass idag.. Så.. På´t igen bara.=)
Pratade med mamma igår om mitt träningsschema..  Och hon konstaterade på sitt "sjuksköterske vis" "Att kroppen MÅSTE få återhämta sig" Ja.. Tyckte jag.. jag sover ju asbra hela natten..=P Plus att jag sitter ju i soffan på kvällen.. då får den väl ta och årethämta sig då då.
Hon bara tittade på mej och skakade på huvudet..=P
Hahaha.. vafan.. vill man ha resultat så måste man jobba för de.
Och jag vill kunna fika med..=P
 
Hänt någe kul?
Hahaha!! Nä.. vi var ju tillbaka i någon form av verklighet igen.. =P Då man mest lever för helgerna..=P
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0