En liten bit av Sverige

Vad för några dagar sen på Rusta och kikade in deras nya sortiment av heminredning som dom kallar "En liten bit av Sverige"
O ja vet inte vad de är.. men de tilltalar mej så.. Kan inte göra annat än älska de..=)
Köpte med mej en dörrmatta.
De fanns en annan dörrmatta också, en mycket grövre i modellen..
Tyckte även den var så grymt fin.. men den svarta fick de bli.
På vår "öppna spis" aa eller vad man ska kalla de, så har jag tre ljuslyktor med svarta träd på, och hur bra skulle inte då denna passa in..=)
Den med djuren alltså.
 
 
Har precis bakat bullar och förberett maten och sitter nu och väntar in Åsa, som ska komma vilken minut som helst, Jag slutade tidigt idag, så jag plockade hem Arvid redan efter maten så han fick sova hemma.
För en liten stund så funderade jag på att vara lite ego och åka ner o träna.
Men nä.. klart jag ska vara med mitt barn när jag har möjlighet till de.
Och han behövde nog de här, för han sover fortfarande och klockan är 10 i 3.. Han sover aldrig längre än till max halv 2 när han sover på dagis.
Skönt för honom!!!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0