De där med håret igen då..

Tänk att jag titt som tätt kommer på att NUUUUUUU är jag jätte trött på mitt hår.
Var dock ett tag sen nu, men för ett tag sen så började suget igen.=P
Så nu kikar jag på allt o alla hur folk ser ut i huvudet. De flesta är fan inte så snygga..=P
Men vill nog inte klippa kort, eftersom då blir de ju att sitta hos frisören en gång i månaden, men ett långt fint hår är de ju grymt få som har. De bara hänger ju där..
 
Inte Paris Hilton
Snyggt, men svårt att få håret att hålla sig så en heldag på jobbet..
Den va snygg.. (Aaa, inte flätan) ett "halvlångt" intryck på håret men ändå att de inte blir någon page känsla..
Tobbe var riktigt snabb med att säga NEJ till uppklippt i bak. Tant! =P
Och rak page är de osexigaste som finns..
Page är ingen hitt.. o de är lite så mitt hår håller på att bli nu.. OSEXIGT!!!!
 
Jag och Arvid har busat hej vilt medans jag bäddade rent våra sängar, men gav upp när Arvid ramlade och slog i tänderna så blodet sprutade... Åhh.. blev livrädd att han hade slagit ut någon.. med tanke på allt blod, men de satt kvar så fint.
Tobbe är nere o tränar, och jag ska åka ner så fort han kommer hem, till eftermiddagen så ska vi köra ut Arvid till mamma, han ska sova kvar där.
Vi börjar ju jobba imorgon, och eftersom han har vart borta 5 veckor nu, så kände jag att de inte alls är så bra att då behöva slänga in honom första dagen mellan 7-16.15.. Nä.. och eftersom mamma har semester hela nästa vecka också så får hon rycka in, åka dit imorgon och hälsa på med honom så han kan komma in i de lite, och så mjukstartar vi på Tisdag, och Onsdag med halvdagar, och så ska pappa få hämta lite så de blir en bra start för den bästa.=)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kim

Mitt hår ser ut som en risbuske,fruktansvärt slitet :-P

Svar: De är fan inge kul asså..=P
§andra

2014-08-06 @ 08:37:57

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0