TjooHej baksmäll

Ja, men de är väl så de ska vara då..
Vi samlades alla hos Stina i Rothoffsparken, lite cider och skvaller..
Och självklart den obligatoriska egopixen..=P
bättre än så blir de nog fan inte..=P
Eller jo kanske.. vi kunde visst få triss i Sandror...=P
Sen knatade vi glada i hatten bort till Calles kök..
De hade nog helt ärligt vart bättre att suttit kvar hemma hos Stina o delat på en pizza istället.
Inte speciellt kul mat för dom pengarna.
Vi avslutade såklart på Grappa... Hmmm...
 
Idag hade vi städdag i föreningen, så alla står lite halvhjärtat och drar i en buske utanför sitt bo..=P
Har inte bestämt mig än om jag ska ner o träna när Arvid sover, eller om jag ska slänga mig i soffan o käka godis.
Ha de så länge då..
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0