Lönefredag med sol..=D

Kan de bli bättre?
 
Mamma kom förbi på ett oanmält besök igår kväll, och satt kvar och snackade massa skit halv kvällen, så någe gym blev de tyvärr inte.
Men trevligt var de, och eftersom jag knatade två timmar igår, så kände jag att de var inte hela världen att jag inte kom ner, plus att röra på mig kan jag ju göra hemma.
Lite basövningar och en långpromenad på morgon fick duga bra de också. =)
 
Sitter nu och chillar, målar naglarna och tar de lugnt, har plockat lite här hemma, och packat skötväskan.
Så fort Arvid vaknat så ska vi åka och hämta Åsa, och sen blir de en date på Tuna park, lite fika och lite shopping.
Tanken var ett par nya skor till Arvid, och en cykelhjälm.
Och så ska jag in en vända på systemet.
Ikväll ska mammorna ut och svira, vi ska först till en jobbarkompis för lite förmingel, och sen ska vi ut och käka.
Och vad som händer sen vet väl ingen.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0