Lite småshopping

Tobbe har vart heldöd idag, tokförkyld, och inte alls fräsch..
När Arvid sov så smet jag ner till gymmet, kanske lite väl sliten efter gårdagen... men 70 min. på löpbandet får väl ses som godkänt.
Lagom tills jag kom hem, och klar i duschen så vaknade Arvid igen, och Tobbe stupade i säng.
Så i med lite mellis i barnet, och sen packade vi ihop oss och åkte ner på stan för att handa lite kepsar och solhattar.
Och så hittade jag gulligaste lilla gubbkepsen, som jag bara var tvungen att köpa.
Ville ha en sådan redan förra sommaren, men de blev aldrig av att jag köpte någon. =)
Han var så söt i den.=)
Sen åkte vi en snabbis till Maxi, och kikade lite, Arvid fick en färgglad prickig boll att spela med ute, och så handlade vi hem lite middag.
Nu är Arvid precis nyss nattad, och vi sitter och är halvdöda i soffan... Gooooonatt!!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0