Lite är bättre än inget alls...

Äntligen lite sol, vi la ner all verksamhet på jobbet, och såfort vi hade käkat klart frukosten så knatade vi ut.
Så skönt att stå i solen och få lite solvitaminer på näsan.=P
Jobbar till kl. två, och då blir de att fara och hämta hem lill-prins-bus.
Och så blir de nog att passa på att vara ute i de fina vädret innan Tobbe kommer hem och jag ska åka ner på gymmet.
De får nog bli ett snabbpass, Tobbe ska iväg ikväl, och lär väl komma hem hur sent som helst annars.
Men men, ett litet pass är ju bättre än inget pass alls.
 
Blir nog att planera helgens bakning, mamma frågade om jag ville baka någonting o ha med  till Elins kalas på Lördag, klart jag gör de.=)
Men lite invändningar från födelsedagsbarnet så ska vi nog lösa de till de bästa. ha mina små planer.=)
Så massor med choklad ska inhandlas, och även Nutella.
Så en snabbis in på ÖB innan eller efter gymmet.
 
Ha de så länge då..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0