Godkväll Tisdag

Regnet bara öser ner..
 
Efter jobbet åkte jag till första bästa cykelbutik och köpte en nytt däck och en ny slang.
Och så är de bara en liten hjälm så ska vi ut och rulla lite.=)
Ska bli mysigt.
Åka även till Sveaplan för att hämta ut en ny salva till Arvid, men efter 20 min. och en kund närmre receptionen, så gav jag upp..
Åkte till Solstrålen istället och satte mig där och satt och snackade ett tag, tills Arvid vaknade.
 
Åkte hem, och tog lite mellis, och sen bara massa mys, gos och bus.. innan mamma och Kalle kom förbi för att mysa lite med Arvid medans Tobbe jobbade och jag var på möte på jobbet... Dessa möten asså...
När jag kom hem så hade mamma precis lagt honom, typiskt, hann inte med någon god natt puss.
 
Men men, tänkte nog plocka fram min senaste bok jag köpte.
Tanken var att jag skulle unna mig en tidning för ett par dagar sen när jag var och handlade, men de hade tokbok rea, så jag köpte en boken De fjärde offret, av Mari Jungstedt.
Spännande.
 
hejhej!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0