April, April din dumma sill...

Har ni blivit lurade idag?
Vi blev hemma idag, Arvid snorar, och är allmänt av banan.
Inte speciellt mycket feber, men som sagt.. allmäntillståndet fick göra att vi blev hemma.
Och de hade jag absolut ingenting emot.
Eftersom jag gick med feber igår, och kände mig allmänt seg.
Idag är de väl bättre, men de har visst satt sig på halsen, så jag låter ju som ett kraxande tåg typ...
 
Men har haft så pass med energi, att de fick bli en storstädning så här mitt i veckan.
så medans Arvid badade efter frukosten så passade jag på att ge badrummet en omgång.
Arvid höll på att skratta ihjäl sig när jag kröp runt där på alla fyra..=P
Dammsugning, torka golv, tvätta ut tvättstugan, en maskin tvätt och en disk.
Och när jag lagt Arvid efter lunchen så gav jag mig på fönsterna, och Isaks favvoplast var ju utanför vardagsrums fönstret, så de var en miljon små tassavtryck på fönsterbläcket.
Men när jag höll på som bäst så kom pappa med lite nya projekt..=) Älskade pappa!! =D
Två gamla stolar och ÄNTLIGEN en kabeltrumma..=)
Som jag så fort pappa hade åkt satte igång att måla.=)
kommer bli perfekt som ett lite sideboard. =)
 
Arvid mumsar gröt med en sked i varje hand.. Går tydligen bättre då.=P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0