Trött Lördag, betyder kul Fredag..

Jo, men så var de, vi hade grymt kul, träffade Åsa med vänner redan vid fem..
Cider och Grappa pizza.. ett måste.. Dom har nog bästa pizzorna i stan.
Ett annat måste är ego pix..=)
 
Rullade hem på cykeln någon gång, o kom lagom hem tills Arvid skulle ha nattmaten.. perfekt..=P
Var rätt pigg imorse så jag tog morgonpasset, oftast är de så.. sen segnar jag mot em/kvällen..
Tobbe skulle åka med Martin o kolla bil, så vad passar då bättre än att mamma kommer förbi och är busmormor på heltid.
Hon hade med sig en lite sen 9 månaders present till puffen, en blinkande o spelande telefon.. gissa vem som blev lycklig..=P
Vi tog en vända till munktell o kollade in Barnloppisen och, antingen var vi lite för sent ute, eller så är de så att kläderna i Arvids storlek slits mer än sist jag var när han bara var 3 mån.
Så vi sket i de o åkte och lunchade istället.
 
Arvid sover för tillfället, aa alldeles för sent, men så fick de bli idag, mamma har precis åkt o jag ska väl göra honom lite sällskap där uppe..
Hoppas någonstans i mitt nyttiga JAG, att Tobbe handlar med sig någon form av fet, flottig mat till kvällen.
Kanske ringa o föreslå de.
Perfekt en bakislördag, med lite gummigodis, choklad och en bra film.. Åhhååå, perfalördag
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0