Soliga Torsdag

I sista sekund bestämdes de ett Ikea besök ändå..
Så Johanna fick följa med som bärhjälp, tänk att jag ändå tänkte tanken i måndgas att åka dit själv.. Hur fan hade de gått??
Fick med mig en byrå till Arvids rum, med två tillhörande förvaringsboxar, och en matta.. jag blev så sjukt glad att jag äntligen har hittat en matta som jag blev riktigt nöjd med.
Anting är de bara "vanliga vuxen" mattor.. eller tråkiga barnmattor eller en bilbandematta.. ville inte ha någonting av de i hans rum.
Men då hittade ja denna..=D
Massor med färgglada knappar, behövs få in lite roliga färger i hans rum, eftersom allt annat är vitt.
De blev så sjukt bra, tänkte väl försöka ge mig på byrån oxå kanske.
Köpte även nya tallrikar till honom och nya överdrag till skötbädden, de andra var under all kritik..=/
Arvid ligger i vagnen o sover för fullt, däckade i bilen på vägen hem, efter att ha hållt låda för hela ikea o hela köpcentret, plus kört slut på både mej o Johanna, med sin "Jag-ska-stå-upp-i-vagnen-idé".
Tanken var ju oxå en byrå med vanliga lådor, men hittade ingen som var i samma höjd som den jag köpte, o de var väl kanske tur de, för då hade väl vi antingen surrat fast den, eller Johanna på taket..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0