Ömmande tandkött men en rätt mysig helg ändå..

Arvid är tokgrinig med sitt svullna tandkött.. Stackarn..
Har iallafall baddat med lite alvedon, har hört att de kan hjälpa.
Blev en heldag i Malmköping igår, med allt vad de innebär.. Mest mat..=P Trevligt var de.
 
Jag o Arvid tog en liten promenad medans Tobbe åkte ner o tränade, så nu har vi precis käkat lite lunch o jag väntar bara på att han ska komme hem så jag får åka ner till mitt.
Skönt att få vara på banan igen.
Kom på igår kväll när jag stod o bortade tänderna, att tänk om man kunde få bestämma vart på kroppen man ville bli av med fett, mina fem kg jag har gått ner är nog bara från ansiktet tror ja.. o de känns ju helt onödigt. =/
 
Lite senare skulle Putte o Fia komma förbi, trevlig.. De var länge sen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0