Ny vecka..

Vi hade 100% mys imorse, Tobbe har kurs i Stockholm idag och imorgon, så imorse hade han lite sovmorgon, Arvid vaknade strax innan halv 7, så fick då komma o ligga hos oss o gosa ett tag, Tobbe gick upp o vi låg kvar, sjöng, gosade o busade.
Så klockan åtta klev vi upp, =P Är rätt nöjd att han har fått mitt "Inge alls brottom upp på morgonen" feeling..haha.. En och en halv timma låg vi o gosade.
 
Vi åkte ju till pappa med fam. igår, de bjöds på kina mat, jag tog oxfilé med vitlök o peppar, o i menyn stod de ingenting om att de var lätttfriterat.
Men vi käkade på lite o till efterrätt blev de friterad banan med glass.
Har nog aldrig käkat så mycket friterat förr, o de satte sina spår i magen på kvällen, hängde med huvudet i toan o sen var de tack o goonatt.. Hmm..
Kommer nog dröja innan de blir Ming för min del igen.
 
Arvid har precis vaknat o vi ska packa ihop oss om ett tagv o åka ner på stan för att träffa Johanna för en liten fika
.Tänkte nog kolla in nya Åhlens, och sen se om jag kan ta ut lite foton oxå.
 
ha de så länge då!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0