Hej glada!

Blev en långpromenad, först till Willy´s och sen svängde vi in på Kungsgatan 69 för att kika på tapeter...
Och jag kan ju säga att de blev ju fan inte lättare, att helt utan plan kliva in i stans största tapetaffär.
Vi har kommit så långt att vi vill ha en fototapet i trappen, en riktigt baaaam tapet..
Hittade dock denna...
Så fin, men finns ju inget häftigt i den överhuvudtaget.. Men man kan ju spara den i förslagslådan, och ta upp den vid ett senare tillfälle, vi har många rum..=P
Men jag skulle ju vilja ha någon lugn bild ändå.. finns hur mycket bilder som helst på storstäder, men nä..
en naturbild skulle nog vara riktigt mysigt..
 
Till saken hör att jag stod o kollade på vanliga tapeter oxå, till rummet där uppe.
De tapeterna ja kollade på då var riktigta vintage tapeter, så sjukt fina.. Hihi..
men kanske inte den optimala kombon, först ett vintagerum, och sen en jungeltrappa.. haha.. Får nog slipa lite på den idéen..
Men sjuuukt mycket fina tapeter finns de iallafall, de kan vi ju konstatera.
 
Aja, Arvid ligger och sover, så jag har passade på att städat av lite här
 hemma.. Har blivit riktigt dåligt med de..
Arvid kryper runt under bordet på mumsar gårdagens middag.. Hmmm inte helt okey tycker jag..
Och badrummen behövde lite kärlek också.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0