God morgon Onsdag

Jodå, inatt har vi väl sovit bättre.
Dock så åt han väldigt sent igår så han vaknade tidigt imorse o var hungrig, så de fick bli frukost redan vid 7.
Men men, vad gör de?!
nu har vi precis kommit upp ur sängen, vi gick o la oss en liten stund till efter frukosten.
Så mysigt.
Strax så gör vi oss klara för att möta upp pappa på stan.
Han ville bjuda oss på lunch och så ville han ge Arvid en vinteroverall. ♥ Jag har väl världens bästa pappa och Arvid har världens bästa morfar.
Men jag tänkte nog åka ner lite tidigare, dels så har jag lite ärenden att fixa och dels så tänkte jag nog gå och kika in vilken färg och stl. så pappa slipper stå o vänta medans jag velar färg..=P
De står mellan en svart eller röd...
Måste även handla hem lite mat, och sen ska jag möta upp Tobbe som ska ta Arvid en liten stund medans jag är hos tandläkaren.
 
och gymmet får bådas del har vi oxå inbokat idag.. Så vi ska nog få onsdagen att gå oxå..=)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0