Före och efterbilder

När jag bestämde mig för att börja leva lite sundare.... (läs gå ner i vikt) gjorde jag de mest förnedrande jag skulle kunna tänka mig att göra, helt "avslappnat" utan att spänna, dra in eller lyfta upp, iklädd en träningsBH och ett par träningstrosor. Ställde jag mig framför kameran... framifrån, bakifrån och från sidan.. bara för att själv få se de.
Ställde mig på vågen idag, och denna vecka har de inte hens så där överjävligt mycket, men förra veckan var de - 1 kg.. så idag, fem kg mindre gjorde jag samma sak igen, på med samma träningsBH och träningstrosor. Framifrån, bakifrån och från sidan.
Och nog fan blir man pepp, när man ser att nog fan är man lite mindre att älska, =P Något litet handtag mindre vid bh.n och de kom fram en ansikte bakom semmelansiktet. =O
 
Så de jag försöker säga är att har ni oxå bestämt att göre en förändring, ta före och efter bilder, efter ett rimligt antal kg.. jag tänkte köra på var femte..
För man ser de inte riktigt själv, och den man lever med ser inte heller de på de sättet man vill..=P
Och man behöver inte visa de för någon, jag tänker inte ens visa dom för min döda katt..
 
 
Pepp!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0