=/

Man kan ju undra hur svårt de ska vara asså..
Var inne på de flesta klädaffärer som har barnkläder, och inte någonstans hittade ja sådana vindbyxor jag var ute efter, badkläder och tjocka vinteroveraller hängde framme..
Hmm, Polarbn o Pyret hade en variant, men kan ju känna att sålänge han bara rullar runt hemma på altanen o inte sliter speciellt mycket på kläerna känns de sådär att lägga 600 på ett par.
Känns kasnke bättre när han är äldre o krälar o klättrar på dagis lixom.
aja, två par vantar fick vi med oss hem iallafall, och så är ja klar med en av två presenter.
 
Kul ju, läser man andras bloggar, där bloggarna har barn.. är de samma inlägg hos alla... =P Kläder!! hehe..
Får väl ta oss till Tuna Park någon dag med.
Fast o andra sidan så är de ju samma skit där..
När vi knatade hem så vände ja sittdelen så han såg framåt, dels för halva ungen hängde utanför o dels för att solen lyste rätt i ansiktet.
Dock somnade han rätt snart, och vaknade när vi var inne på ÖB, men när vi gick hem, och var nästan hemma, kom ja på mig själv..
Gud vad lite jag pratar med honom när han sitter framvänd.
Annars pratar jag med honom typ konstant, dels för lite sällskap, och dels för att de sägs ska hjälpa deras talutveckling.
Usch va tråkigt!
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åk till vingåkers outlet, dom hade pop byxor, både regn och termo till klart bättre pris!
Dessutom hade dom jättefina skjortor till småkillar ;)

2013-09-03 @ 19:28:49
URL: http://heidishem.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0