=)

Hela dagen har jag gått med en sådär skönt känsla i magen, jag bara älskar dom dagarna.
 
Vi tog en fm promenad, en helt ny väg som vi aldrig gått förut, de är alltid lika spännande och se vart man hamnar, och hur långt de kan tänkas ta, men vågade mig inte riktigt på o se om man kom runt de stora järdet, så efter 30 min. vände vi o knatade tillbaka, eftersom klockan började närma sig lunch och de blev bara mer o mer gnälligt från vagnen.
Nu har jag precis lagt Arvid, och slängt på en tvätt.
och tänkte nog antingen räta ut mig i soffan eller börja förbereda middagen.
Har börjat att göra de medans puffen sover, eftersom just den där tiden när man behöver fixa mat, är de alltid så grymt gnälligt från den lilla människans håll.
Så kan ja förbereda så mycket de bara går medans han sover är ju de guld värt.
 
När jag skulle göra salladen till lunchen idag, så möttes jag av detta..=D
Hihi, den hade nog legat där sen vi fixade frukosten, tog fram dom imorse för att jag tänkte att vi skulle ut o blåsa lite, och han tyckte nog den passade bra där..=P
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0