=)

Trotts att jag var nära ett tag o flytta hemmifrån inatt efter att Arvid liget o smågnällt flera gånger, så fick vi lite sovmorgon ändå.
Så trax efter 8 klev vi upp, och båda två var pigga som bara den.
Nyss pratat med tanten på försäkringskassan, de är ju så sjukt krångligt hema deras hemsida..
Och de suger rätt hårt när man ringer och man hamnar på plats 86 i kö..=P
Men de gick rätt fort, och nu är jag klar med de iallafall.
Vi har precis legat o busat länge i soffan, och nu försöker Arvid locka fram Lukas. De går sädär..
 
Blir en snabbis ner till stan, ska byta en av bodysarna ja köpte igår, såg att de var fel färg.
Så en snabbis in på HM, o sen ska ja in på Lindex o kolla pyamaser, hittade så söta pyjamaser där inne.
Sen ska vi nog bara vara hemma, så jag får kurera mig en aning.
Fortfarande ont i halsen, o lite tung i huvudet.
Men en liten promenad ska vi väl lyckas få till iallafall.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0