Då kör vi nya tag...

Gick absolut INGE vidare på vägningen, och hade de på känn, eftersom ja inte varit o tränat ordentligt på väldigt länge, de har bara blivit en dag här om en dag där.. Funkar ju inte.
Om så har inte maten vart den bästa.
MEN... Sluta deppa för de.. Jag hade ju Hotell/bröllops helgen som ett mål.. Och på den månaden gick jag ju ner 4 kg... Nu har jag en ny månad framför mig tills vi åker till Ullared, så ja tänkte ta de som ett mål..
Jag MÅSTE ha sådana mål, måste sträva efter någonting. Då går de mycket bättre..
Bara hoppas att förkylningen vill ge sig, så ja kan köra på för fullt på gymmet, igår blev de nog lite på halvfart.
Vet inte om de var självkänslan, motivationen eller orken som hade sig en dipp..
 
Påtal om Ullared, nu kommer jag slaviskt följa deras blogg igen, o få lite tips på kulkul saker..=)
Hittade bla. detta till lillpuff..=)
Hoppas bara dom är lite större, så de får plats någe i dem..
O hur fin var inte den då?
O så hade dom fåt in underbaringar, super raringar från Astrid Lindgren..
En mysse o en bysse..=)
Och två fina väskor att packa i..=)
Kan ju tänka mig att vi i lilla sällskapet kommer gå loss på barnavdelningarna..=P
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0