19.de September...

                                                           ♥Alltid och föralltid..♥
Idag firar jag o Tobbe 9 år tillsammans..=D 9 år av blod, svett och tårar... Men mer av skratt, glädje, lycka och kärlek..
 
Kl åtta klev jag o Arvid utanför dörren och tog Närjeholme mot Willy´s.. för att inhandla lite smör, jäst o lök..
På middagsmenyn står de soppa med hembakt bröd idag.
Så de är väl de vi ska pyssla med idag.
 
Vi har bara 20 grader inne idag, så både jag o Arvid har dubbelt upp med kläder..
Vi är nog inte riktigt vana än efter att ha haft typ 24 inne..=P
 
Trodde aldrig jag skulle somna igår, åke ner på en sen-kvälls-träning, o började köra strax efter sju.. med en Celsiusi kroppen, när jag satte mig i soffan sen runt nio, kände jag mig lite som hackspätten i Kalle Anka på julen..
Varför skulle ja ta den just igår kan man ju undra, kör inte med de varje träning längre.. vill inte vänja kroppen och tro att de är någon herrejösses mirakel dryck..
Jaja, man lär sig av sina misstag.
Nu kör vi nog igång med lite brödbak. Ha de!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0