Underbara, älskade Fredag

Som sagt så drog vi oss ut på landet, för en dag tillsammans med Heidi o My.
Toppen trevligt, och barnen är väl för mysiga. =P
 
Hem o fixade ihop lite frikadeller, ett recept från tidningen jag hämtade.
Blev toppen.
Ett svettigt pass på gymmet, 30 min. på crossen, 30 min. på löpbandet.. Armar- bröst pass (mitt bästa) =D och sen avslutade jag med 500 steg på "stepmaskinen".
 
Just för tillfället tag vi de lugnt ett tag, sen blir de nog en promenad.
Lite senare ska vi ner på stan och träffa morfar för en lunch.
Och sen ska vi se om vi kan hitta någon olle, och så ska jag ta ut en förstoring på puffen.
Sen tar vi nog helg. =)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0